ذهن زیبا

خدایا ! نوشتن را به شرطی می خواهم که کلماتم عطر نفسهای تو باشد .

ذهن زیبا

خدایا ! نوشتن را به شرطی می خواهم که کلماتم عطر نفسهای تو باشد .

...

خدایا .. هر جا خواسته ام کنارم بوده ای .. تو که باشی آتش زبانه نمی زند در وجودم .. سرم را روی شانه های مهرت که می گذارم .. آرام می شوم .. مثل کودکی که مادرش را یافته است .. دلبری  می کنم برای تو .. من .. گدای یک لحظه نگاه تو ام .. گدای مهر بیکران تو ..که اگر نباشد .. که اگر نبود .. نبودم!

امروز.. دارم می سوزم از یک اتفاق  ..قلبم .. هر روز  زندگی کم می آورد .. هر ثانیه درد دارم ..  تو را به همه ی خوب بودنت .. به بی نهایت بودنت .. تحملم بده ..مثل همیشه که بوده ای .. باش .. که اگر نباشی .. نیستم.



نظرات 2 + ارسال نظر
شاعرشنیدنی ست شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

خدایا حکمت کارهایی که برایم می کنی به من نشان بده تا دری که به رویم می بندی به اصرار نگشایم و دری که به رویم باز می کنی را ندانسته نبندم
به روزم

نساء شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ق.ظ

وجودت سراسر آرامش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد